У неділю, 25 листопада, набрали чинності закони про розмитнення авто на іноземних номерах №8487 і №8488.
Про це повідомляє Слово і Діло з посиланням на публікацію в парламентській газеті Голос України.
Зазначимо, що закон №8487 змінить модель акцизного податку, зокрема, введе базові ставки акцизу. Для нових авто з бензиновим двигуном до 3000 куб. см базова ставка складе 50 євро, для більш об'ємних двигунів - 100 євро. Для дизельних авто до 3500 куб. см ставка складе 75 євро, для більш кубатурних - 150 євро.
Також до базових ставок будуть застосовуватися два коефіцієнта. В першому випадку його величина залежить від об'єму двигуна, у другому - від віку транспортного засобу. Перший буде визначатися шляхом ділення об'єму двигуна (куб. см) авто, яке треба розмитнити, на 1000 куб. см. Другий коефіцієнт - це повна кількість років авто.
Цей закон передбачає пільговий період для легалізації авто на іноземних номерах. Другий документ регламентує адміністративну відповідальність за порушення строків розмитнення.
Як відомо,Глава руху АвтоЄвроСила Олег Ярошевич заявив, що рух власників автомобілів на європейських номерах зведе до мінімуму акції протесту, щоб не заважати пересуванню громадян.
Раніше, президент Петро Порошенко підписав закони про розмитнення і про закликав «євробляхерів» припинити акції. За словами президента, всі кошти від цього, від першої і до останньої гривні, підуть до Пенсійного фонду.
Нагадаємо, що 8 листопада Верховна Рада України прийняла в другому читанні ці законопроекти.
Як повідомляли ЗМІ, в Україні вартість нових автомобілів зменшиться в залежності від об'єму двигуна, коли вступить в силу закон про зниження акцизу на розмитнення (так званий «закон про євробляхи»).
Як відбувалося голосування за законопроект про розмитнення «євроблях» - на нашій інфографіці.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA