Те, що президент досі не заявив офіційно про участь у виборах, має свою логіку. Як правило, чинні президенти вступають у виборчу кампанію останніми. Посада дозволяє й так бути максимально присутнім у медіапросторі.
Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив політолог Володимир Цибулько, підбиваючи підсумки прес-конференції президента України.
«Під час заходу не порушувалися соціально-економічні питання. З точки зору попередніх схем, коли були підготовлені спікери, блоки запитань, то якраз це неправильно. Наразі було очевидно, що не було підставних журналістів із підготовленими запитаннями», – зазначив Цибулько.
«Ставили ті запитання, які були підготовлені власниками медіа. Це дуже чітко зчитувалося», – додав він.
Тут якраз більше цікавили не соціальні чи економічні питання, а можливість «потролити» президента перед стартом президентських перегонів. Журналісти це використали, судячи із запитань, іноді примітивних, уточнив політолог.
«Це використали всі власники медіа. Принаймні підготували своїх представників на цю прес-конференцію з певним електоральним завданням. Це було дуже помітно», – констатував він.
За його словами, представники турецького видання вигадали найбільш кваліфікованими.
За підсумками Собору та прес-конференції можна сказати, що Порошенко повністю володіє ситуацією, підкреслив експерт.
«Він упевнений у своїх діях, команді, а найважливіше, що він дуже комфортно почувається в головному своєму функціоналі – міжнародних питаннях. Ці міжнародні питання, включно з релігійними, вирішуються доволі вдало. Враховуючи ті інтриги, про які велика частина громадян та політичних опонентів навіть не здогадуються, Порошенко виграв велику кількість битв за цей період», – резюмував Володимир Цибулько.
Також «Слово і Діло» розбиралося, що про прес-конференцію Порошенка думають у соціальних мережах.
Раніше ми писали, скільки обіцянок із передвиборчої риторики виконав Порошенко.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA