У «Голосі» розповіли, скільки витратять на передвиборчу кампанію

У партії «Голос», лідером якої є Святослав Вакарчук, розраховують витратити на передвиборчу кампанію 70–80 млн грн.

Про це заявила в інтерв'ю «Українській правді», опублікованому 1 липня, голова політсили і керівниця кампанії Юлія Клименко, пише «Слово і Діло».

«Ми взагалі на кампанію планували близько 50–60 мільйонів гривень. Зараз бачимо, що ми навряд чи вліземо в цю суму, тому що ми недооцінили вартість телебачення... Ціна значно виросла порівняно з тим, що ми бюджетували на самому початку кампанії. Тому я думаю, що зараз нам це обійдеться у 70–80 мільйонів гривень», – заявила Клименко.

Вона додала, що поки що в політсили немає такої суми.

«Ми ще вимушені шукати. Але мільйонів, мабуть, 45–50 уже маємо. І ми маємо пропозиції та зобов'язання донорів, що вони сплатять, просто ми не беремо наперед. Ми домовилися про розстрочку, платимо потижнево за всю рекламу, крім зовнішньої реклами на бордах. Тому нам фактично гроші треба потижнево», – розповіла Клименко.

Раніше Вакарчук назвав умову припинення концертної діяльності.

Також нагадаємо, Вакарчук показав перших донорів партії.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО