Міністр інфраструктури Володимир Омелян прокоментував указ президента про створення умов для розвитку і підвищення якості автомобільних доріг.
Свою позицію він озвучив у Фейсбук, передає Слово і Діло.
«Де дароги? Дороги будуються тільки в бурхливій уяві. Підписав указ. Тепер дороги повинні указ виконати ... для доріг потрібні гроші! А також контроль, конкуренція і якість! Указами, постами в фб, роликами, тегами дороги не ремонтувалися і ніколи ремонтуватися не будуть. Не забудьте передбачити мінімум 75 млрд грн для Дорожнього фонду в держбюджеті на 2020 рік на дорожню мережу, плюс 10 млрд грн на територіальні дороги між райцентрами. Інакше указ використають не за призначенням», - написав міністр.
Володимир Омелян зазначив, що, згідно з «аналітикою» президента Зеленського, на ремонт доріг передбачено в три рази менше коштів.
Омелян передбачив Зеленському долю ведучого «Сміхопанорами» в Ростові.
«Беремо калькулятор, ділимо цю цифру на кілометраж. Виходить 6 250 000 грн за капітальний ремонт 1 км доріг першої та другої категорій. А тепер запитаємо у українських автодорожніх компаній: Ви готові робити капремонт в три рази дешевше, собі в збиток? Ми вам дамо указ, роздасте копії своїм співробітникам: зарплата буде раз в три місяці, матеріали видавати державі безкоштовно», - написав міністр.
«Це мені нагадало про зарплати вчителям по 4000 дол/місяць ... Просто цирк на державному рівні. Не соромно?!», - додав Омелян.
Він закликав команду президента «не ганьбити себе» і виконувати державну стратегію з розвитку автодоріг України на 2018-2022 рр.
«... наповнюйте Дорожній фонд 100% акцизів з палива (до речі, вже вивели з тіні 30% ринку пального? А це більше фінансового ресурсу на дороги!), будуйте якісно і прозоро!», - написав Володимир Омелян.
19 липня Володимир Зеленський підписав указ про створення умов для розвитку і підвищення якості автомобільних доріг. На думку президента, почати слід з капітального ремонту 24 тисяч кілометрів основних магістралей. На це потрібно 150 млрд грн і ще 15 млрд щорічно на утримання їх у належному стані.
Читайте про проблемні об'єкти інфраструктури в Україні - за посиланням.
Найнебезпечніші дороги державного значення в Україні - тут.
Також ми писали, як президент виконував обіцянки в свій перший місяць.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA