Пенсійний фонд України створив новий сервіс «Електронна трудова книжка», який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
Про це повідомляє пресслужба ПФУ.
Як наголошується в повідомленні, в електронній трудовій книжці інформація відображається про всі трудові відносини працівника з даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
Новий сервіс дозволяє громадянам дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, оскільки вони будуть збережені в електронному форматі.
Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, завірених кваліфікованим електронним підписом. Зараз Пенсійний фонд України розробляє відповідний порядок.
Для того, щоб скористатися послугою, необхідно зареєструватися на вебпорталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Нагадаємо, Кабмін запустив у роботу законопроект і акти уряду, які скасують обов'язковість трудових книжок.
Також повідомлялося, що з грудня з'являться електронні водійські права.
Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».