Державна служба зайнятості України спростила процедуру подачі документів до центрів зайнятості для реєстрації безробітних.
Про це повідомляє пресслужба відомства.
Потрібно заповнити дві заяви: про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю.
Заяви можна подати двома способами: на електронну пошту центру зайнятості, де зручно обслуговуватися, або через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості.
Якщо громадянин вирішив відправити заяви по електронній пошті:
- Потрібно заповнити заяви власноруч за зразком, сфотографувати або відсканувати їх. Далі - відправити на email центру зайнятості, де безробітний планує перебувати на обліку. У темі потрібно вказати прізвище, ім'я, по батькові.
Електронні адреси центрів зайнятості також розміщені на сайті.
- Якщо є технічна можливість, потрібно завантажити заяву, роздрукувати та заповнити їх. Після цього підписати власноручно, відсканувати (або сфотографувати) і відправити на email центру зайнятості. Так само потрібно вказати в темі листа прізвище, ім'я, по батькові.
Після цього потрібно чекати повідомлення від центру зайнятості щодо прийнятого рішення.
Якщо громадянин вирішив подати заяву через ящик для кореспонденції в центрі зайнятості:
Якщо є технічна можливість, потрібно завантажити заяву, роздрукувати і заповнити вдома, скласти їх в конверт або з'єднати други зручним способом, або
Заповнити заяви безпосередньо біля ящика в центрі зайнятості. Тут слід пам'ятати, що для заповнення заяв знадобляться паспортні дані, номер ідентифікаційного коду, дані про освіту та попередню трудову діяльність. Заяви потрібно покласти в ящик для кореспонденції (в робочі години робочого дня).
У Державній службі зайнятості нагадують, що протягом 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали документів.
Раніше в Кабміні заявили, що готові до збільшення числа безробітних.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA