У МОЗ розробили нові алгоритми роботи швидкої допомоги

Команда Міністерства охорони здоров'я в рамках медреформи планує оптимізувати надання екстреної медичної допомоги.

Про це під час брифінгу 27 липня повідомила перший заступник міністра охорони здоров'я Ірина Садов'як.

За її словами, в Україні майже 70% карет швидкої допомоги спізнюються на виклики.

«На етапі реформування галузі ми помітили, що в нас 2/3 пацієнтів не отримують вчасно цією бригадою надання допомоги. Із загальної кількості викликів – 6,8 млн, здійснюваних – 4,7 млн ​​з них є несвоєчасними», – сказала заступник міністра.

Садов'як зазначила, що це низькі показники, і в МОЗ хочуть їх підвищити. Для цього фахівці міністерства розробили оптимальні алгоритми надання допомоги за певними категоріями викликів:

  • Критичний стан – «швидка» приїде протягом 10 хвилин. Стан вимагає негайного реагування, негайного втручання, по суті реанімаційних заходів.

  • Екстрений виклик – протягом 20 хвилин. До нього належать потенційно серйозні стани, які потребують швидкої оцінки, невідкладної допомоги на місці або невідкладного транспортування.

  • Неекстрені - стани, які не несуть собою загрозу для життя і здоров'я пацієнта, але йдеться про необхідність надання медичної допомоги, наприклад, при загостренні хронічних захворювань.

  • Непрофільні виклики. Цього разу бригада швидкої допомоги не виїжджає, пацієнт може отримати консультацію телефоном.

Нагадаємо, МОЗ планує закупити 400 машин «швидкої» до кінця року.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО