Центральна виборча комісія оголосила датою початку виборчого процесу місцевих виборів в Україні – 5 вересня. У коментарі «Слово і діло» глава Інституту публічної політики та консалтингу «Інполіт» Сергій Биков відзначив, що виборці до будь-якої реклами ставляться скептично, а інформаційні кампанії в переважній більшості не порушували чинне законодавство.
«Якщо дивитись на ту зовнішню рекламу, яка спостерігалася, її не можна назвати на 100% передвиборчою агітацією, оскільки вона ні за кого, і ні проти кого не агітувала. Це інформаційна кампанія, а не агітаційна і її не можна напряму пов’язувати із передвиборчим процесом», - сказав Биков.
Він додав, що всі норми та обмеження набувають чинності, коли оголошується офіційна дата старту передвиборчої кампанії.
«Усі розуміють, що така реклама має політичних характер і на цьому заробляють, але люди скептично до неї ставляться. На виборців більше діє тотальна інформаційна кампанія, коли політична сила чи політичний лідер присутній на багатьох майданчиках», - додав він.
Нагадаємо, місцеві вибори в Україні відбудуться 25 жовтня 2020 року. Разом з ними пройдуть довибори до парламенту по 208-му округу в Чернігівській області.
У «Слузі народу» назвали умову для скасування місцевих виборів.
«Слово і діло» пропонує подивитися, як кандидати в мери на місцевих виборах-2020 виконували обіцянки на попередніх посадах.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps