Командування Повітряних Сил ЗСУ оприлюднило візуалізацію схеми повітряного руху на військовому аеродромі, якої дотримуються в усьому світі.
Інформацію Командування Повітряних Сил ЗСУ опублікувало в Facebook.
«До вашої уваги візуалізація схеми повітряного руху на військовому аеродромі, якою керуються в авіації Повітряних Сил та в усьому світі. Наголошуємо, ця схема не є доказовою базою, але стане корисною для гучних «експертів», - йдеться в повідомленні.
У схемі пояснюється, що при виконанні польотів «по колу» двох і більше літаків одночасно, керівник польотів на аеродромі вже зі зльоту кожного наступного літака вибирає такий інтервал між ними. Він дозволяє «не заважати» екіпажам один одному і безпечно виконувати свої польотні завдання на ділянках після зльоту, при польоті до другого розвороту і при польоті до «третього», а також при виникненні ускладнених ситуацій в польоті.
«Разом з тим запевняємо, що Повітряні Сили максимально сприяють слідству, надали всі матеріали для експертної оцінки», - додали в ЗСУ.
Нагадаємо, військовий літак Ан-26 зазнав аварії біля Чугуєва увечері 25 вересня. На борту перебували 27 осіб: 7 членів екіпажу і 20 курсантів Харківського національного університету Повітряних сил. Вижив тільки один курсант.
При цьому в ЗСУ відкинули версію глави Харківської ОДА Олексій Кучера щодо авіакатастрофи Ан-26 про пріоритетність посадки іншому борту.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps