Сфера обслуговування вже з 16 січня 2021 року має повністю перейти на українську мову: обслуговувати клієнта іншою мовою можна буде лише на його прохання.
Про це він заявив мовний омбудсмен Тарас Кремінь у Facebook.
Він зазначив, що всі, хто надає послуги, незалежно від форми власності, вже з січня будуть зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською згідно зі статтею 30 закону про державну мову.
«У супермаркеті і в інтернет-магазині, в кафе, банку, на АЗС, в аптеці або бібліотеці, де б ти не був - обслуговування має бути українською», - наголосив омбудсмен.
Він також зауважив, що, у разі порушення цієї вимоги, громадяни зможуть повідомляти про такі випадки мовному омбудсменові.
Нагадаємо, раніше уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь закликав зберегти ЗНО з української мови та літератури одним комплексним предметом для всіх випускників.
Також «Слово і діло» писало про те, кому вигідно роздмухувати чутливі теми, пов’язані із мовним питанням.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps