В Україні станом на початок 2021 року 51% українців як джерело інформації використовують Інтернет, 44% - телевізор і лише 2% - радіо або пресу.
Про це свідчать дані опитування компанії Research & Branding Group.
Вперше в Україні число тих, хто вважає за краще дізнаватися новини через Інтернет, перевищило число тих, хто користується з цією ж метою телевізором.
Які соціальні мережі найпопулярніші в Україні: - Facebook (59% жителів України). - YouTube (43% жителів України) - Instagram (30% жителів України). - Telegram (17% жителів України) - Twitter (6% жителів України).
Найбільш популярним месенджером в Україні є Viber (57% користувачів). У трійку лідерів також входять Facebook Messenger (37%) і Telegram (20%). Майже кожен десятий українець користується WhatsUp (9%) і Skype (8%).
При цьому тільки 25% українців не використовують чати та канали популярних месенджерів як джерело інформації.
Тим часом в Україні Верховна рада прийняла в першому читанні законопроєкт №4184 про так званий «податок на Google», який зобов'яже іноземні компанії, що працюють в Україні, платити податок на продані електронні послуги.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA