Новий законопроєкт про спрощення розмитнення імпортованих в Україну автомобілів на європейських номерах (так званих «євроблях») вже хочуть змінити; народні депутати в Раді готуються розглянути та прийняти низку малоприємних поправок до документа, які ускладнять отримання пільг для розмитнення авто.
Про це йдеться в повідомленні громадської організації «Авто Євро Сила».
Розгляд поправок пройде в робочій групі в Раді 11 березня, а вже 12 березня всі розглянуті та схвалені правки будуть представлені на парламентському підкомітеті. Найбільшу кількість питань і побоювань викликають три правки з більш ніж 20 поданих:
- зменшення терміну розмитнення до трьох місяців з моменту набрання Законом чинності;
- введення пільг з розмитнення тільки для автомобілів, випущених після 2007 року;
- введення пільг з розмитнення тільки для автомобілів, ввезених в країну до 31 грудня 2019 року.
Проблеми тут бачать наступні: велика частина автомобілів на єврономерах - випущені до 2007 року (і до стандарту «Євро-2») машини. Крім цього, із законопроєкту деякими правками виключаються ті, хто ввіз автомобіль з 1 січня 2020 року і до поточного часу. Таким чином, відбувається різке звуження бази одержувачів пільг на розмитнення автомобілів.
Нагадаємо, новий законопроєкт про спрощення розмитнення імпортованих в Україну автомобілів на європейських номерах (так званих «євроблях») буде актуальний тільки для власників легкових автомобілів.
Нагадаємо, що 16 лютого Рада схвалила за основу новий законопроєкт №4643-д про розмитнення «євроблях». Йдеться про автомобілі, які ввезені фізичними особами на митну територію України в період до 31 грудня 2020 року і знаходяться в митних режимах тимчасового ввезення або транзиту. Таким чином він охоплює всі ввезені до початку 2021 року «євробляхи».
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA