Підвищення цін на проїзд у київському метро не вирішить проблему збитковості – експерт

Підвищення цін на проїзд у Київському метрополітені до захмарних висот не тільки не вирішить проблему зі збитками, а й може збільшити збитковість метро. Київський метрополітен повинен не лобіювати підвищення цін на проїзд, а створювати більш привабливу тарифну політику.

Про це розповів транспортний аналітик Олександр Гречко в ефірі телеканалу «Україна 24».

«Підвищувати вартість проїзду в умовах коронавірусу і в умовах, коли не доведена необхідність підвищення проїзду, не варто. Аналіз фінансової звітності та фінансового плану Київського метрополітену показує, що там є певні маніпуляції, певні завищення витрат, тому ми чуємо про цифри в 15 грн, в 20 грн», - заявив експерт.

Гречко додав, що розповідями про підвищення цін киян просто готують до того, що підсумкова ціна на проїзд буде встановлена приблизно в 15 гривень. Але знову ж таки, це буде надто висока ціна.

«Але аналіз фінансової звітності показує, що в докарантинний період собівартість проїзду в метро була в районі 6 грн. В умовах коронавірусу собівартість проїзду знаходиться на рівні 10 грн. З боку метрополітену потрібно говорити не про те, як підвищити тариф і втратити пасажирів, а треба створювати кращу тарифну політику, щоб залучати пасажирів і збільшувати доходи таким чином. Ми виходимо ніби як на спіраль, коли тарифи будуть підвищуватися, люди будуть користуватися метро менше, і збитковість буде велика», - зазначив Гречко.

Нагадаємо, 21 травня стало відомо, що в Києві подорожчає проїзд як в метрополітені, так і в столичному транспорті. Все через те, що комунальний транспорт працює в збиток. При цьому вартість проїзду обіцяють «компромісну».

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО