Оператори прокату електросамокатів разом із Київською міською державною адміністрацією підписали меморандум, який регулюватиме правила роботи.
Про це повідомили у КМДА.
Підписи поставили представники усіх семи компаній, що сьогодні надають послуги прокату електросамокатів у Києві: Вolt, Kiwi, Scroll, BikeNow, Zelectra, Jet та Vzhooh.
Що передбачає меморандум:
- зменшення максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год;
У спеціально визначених зелених, пішохідних та історичних зонах швидкість сягатиме не більше 14 км/год.
установку спеціального ідентифікаційного номера на кожний самокат;
страхування користувачів на суму від 100 тисяч грн на випадок нещасних випадків та травм під час використання самокату;
Поліс має покривати витрати на медичну допомогу та лікування, а також шкоду, завдану майну третіх осіб.
Окрім цього, запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати.
«Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки і оборони», – розповів заступник голови КМДА Костянтин Усов.
Також, за його словами, буде спеціальний перелік зон, де забороняється пересування самокатів. На під’їзді до цих зон самокат просто вимикатиметься.
Серед таких – Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо органів державної влади.
«Крім того, ми впорядковуємо точки ранкового старту. 1025 точок будуть у всіх районах Києва на чітко затверджених паркомісцях на 5 і 10 самокатів. І лише з них самокати мають стартувати. Таким чином у місті вирішиться проблема, коли після підзарядки зранку вони стоять деінде», – додав Усов.
Нагадаємо, нещодавно ми розбирали, як рух електросамокатів планують врегулювати законодавчо.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps