«Нову пошту» оштрафували на 325,85 млн гривень за неякісне обслуговування і систематичне порушення прав споживачів.
Про це йдеться в повідомленні головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області.
Фахівці регулятора провели позапланові перевірки відділень №49 у Харкові та №3 у Чугуєві Харківської області.
Однак «Нова пошта» вважає, що штраф занадто великий та оскаржуватиме його в суді.
Компанія зазначила, що приводом для перевірки стала скарга клієнта про пошкодження посилки на суму 500 грн. Водночас Держпродспоживслужба стверджує, що йдеться про численні звернення громадян.
«За законом, перевіряльник повинен надати керівнику юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі документи про перевірку. Натомість, їх було вручено керівнику відділення, який не є такою уповноваженою особою. Крім того, була порушена і процедура перевірки. Зокрема, представник будь-якого контролюючого органу під час здійснення перевірки повинен розписатися в спеціальному журналі – це вимога законодавства. Цього теж зроблено не було», – йдеться в заяві оператора.
«Нова пошта» розцінює дію контролюючого органу як маніпуляцію державою своїх повноважень і оскаржує штраф у Харківському окружному адміністративному суді.
Після заяви «Нової пошти» Держпродспоживслужба уточнила, що йдеться про два стягнення – на 151 мільйон і 174 мільйони гривень.
Перший штраф «Нова пошта» отримала за акваріум, який клієнт відділення №49 у Харкові отримав розбитим і вартість якого вона нібито не компенсувала.
Друге стягнення присудили за результатами перевірки після того, як клієнт відділення №3 у Чугуєві поскаржився на те, що його обрахували.
Нагадаємо, нещодавно ми писали, що доставку пенсій готівкою через пошту дозволили до 2023 року.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps