Держпродспоживслужба скасує штраф для «Нової пошти» на 325,85 мільйона гривень за «неякісне обслуговування» і «систематичне порушення прав споживачів».
Про це голова служби Владислава Магалецька написала у Facebook.
Вона зазначила, що такого штрафу не буде, адже він неадекватний порушенню. Юристи готують відповідне рішення.
«Вчора цілий день займалася цим питанням: проводила внутрішнє розслідування, ознайомилася з відеофіксацією, консультувалася з юристами. Розібрала ситуацію, як то кажуть, на молекули. Тепер по результату: такого штрафу не буде. Тому що він неадекватний», – написала Магалецька.
Окрім цього, 9 липня вона зустрінеться із представниками «Нової пошти» та бізнес-спільноти.
Нагадаємо, «Нову пошту» оштрафували на 325,85 млн гривень за неякісне обслуговування і систематичне порушення прав споживачів.
Перший штраф компанія отримала за акваріум, який клієнт відділення №49 у Харкові отримав розбитим і вартість якого вона нібито не компенсувала.
Друге стягнення присудили за результатами перевірки після того, як клієнт відділення №3 у Чугуєві поскаржився на те, що його обрахували.
Однак пізніше «Нова пошта» заявила, що вважає штраф занадто великим та оскаржуватиме його в суді.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps