МОН затвердило методичні рекомендації з оцінки знань учнів 1-4 класів.
Про це повідомляє пресслужба відомства.
«Рівень результату навчання рекомендується визначати з урахуванням динаміки його (учня - ред.) досягнення і позначати буквами - «початковий»(Н),«середній»(З),«достатній»(Д), «високий» (В)», - повідомили в міністерстві.
У відомстві зазначили, що однією головних змін у підході до оцінки знань учнів початкової школи є вираз оцінки.
«На зміну узагальненої бальної оцінки навчальних досягнень учнів на уроках/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці по предмету вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оціночного судження щодо досягнення може ще називати й рівень результату навчання», - уточнили в МОН.
При цьому рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оціночне судження) і рівневої оцінки (оціночне судження із зазначенням рівня результату). Їх можна висловлювати як усно, так і письмово.
У міністерстві рекомендували оцінювати результати навчання учнів 1-4 класів вербальною оцінкою.
«Об'єктивних результатів навчання в 1-2 класах - вербальною оцінкою, в 3-4 класах - або виробленою або рівневою оцінкою за вибором установи освіти», - уточнили у відомстві.
Нагадаємо, для українських вчителів закуплять 60 тисяч ноутбуків.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps