«Укравтодор» ініціював оновлення Державних будівельних норм у бік підвищення безпеки учасників дорожнього руху.
Нові норми впровадять на трасах України, в тому числі й на відновлювані у рамках програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», пише пресслужба компанії.
Так, науково-дослідний інститут «ДерждорНДІ» розробив проєкт зміни №2 ДБН В.2.3-4 діє до: 2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво». Документ вже направлений на узгодження до відповідальних міністерств.
Оновити пропонується деякі вимоги до автомобільних доріг: були прописані нові вимоги по мінімальній товщині шарів дорожнього одягу, смуг руху для аварійної зупинки, пішохідних переходів, дорожніх огороджень.
Проект забороняє ліві віднесені повороти на дорогах вищих категорій, крім перетинів з незначною інтенсивністю руху (до 20 тис.автомобілей/добу).
Передбачається пристрій пішохідних переходів у різних рівнях на дорогах I категорії, а також впроваджується обов'язкове висвітлення автомобільних доріг міжнародного значення I категорії з інтенсивністю руху понад 30 тис.автомобілів/добу.
Крім цього, було модернізовано проектування транспортних розв'язок.
«Розроблено таблицю, яка розділяє їх на класи відповідно до категорій доріг на перетинах і переходах, а також інтенсивності руху на них», - пояснили в «Укравтодорі».
У нових ДБН також надаються варіанти пристрою перехідно-швидкісних смуг у залежності від різних умов перетину потоків.
В Агентстві нагадали, що в 2020 році набув чинності закон про аудит безпеки, що передбачає оцінки факторів безпеки на кожному із етапів інфраструктурного циклу. Один з таких аудитів було проведено в рамках підготовки проєкту реконструкції траси М-05 «Київ - Одеса», який фінансується з кредитних коштів ЄБРР.
Раніше Кабмін виділив кошти на добудову Дарницького моста в Києві.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps