Територіальні органи державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби) з початку 2021 року отримали понад 18 тисяч звернень та скарг від українців, майже половина з яких - скарги на погані послуги. А їх них майже всі звернення стосувалися неякісних житлово-комунальних послуг.
Про це повідомила пресслужба Держпродспоживслужби.
Так, з усіх отриманих звернень за дев'ять місяців 2021 року, 45% стосувалися неякісного надання послуг споживачам, і майже всі з них - це скарги на погані послуги ЖКГ. Лише невелика частина стосувалася якості фінансових і банківських послуг.
«Ще 37% звернень споживачів стосувалися якості непродовольчих товарів, 5% - якості продовольчих товарів. Інші звернення стосувалися придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями та при укладенні договору на відстані» - сказано в повідомленні.
За підсумками розгляду звернень Держпродспоживслужба повернула споживачам 7,6 млн грн за неякісні товари та послуги.
Нагадаємо, що з серпня 2020 по серпень 2021 року борги українців за комунальні послуги виросли в півтора раза, сумарно переваливши за 64 млрд грн.
Також «Слово і Діло» розбиралося разом з юристом, в яких випадках держава може отримати право віднімати житло за комунальні борги.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps