Німецька мережа супермаркетів Lidl готується зайти на ринок України та конкурувати з мережею ATБ. Компанія вже назначила керівника Lidl Україна, але поки не називає дату запуску.
Про це пише німецьке видання Lebensmittel Zeitung із посиланням на внутрішні документи компанії.
Зазначається, що німецька компанія Schwarz Group збирається зайти на ринок України та відкрити мережу супермаркетів Lidl.
При цьому, компанія вже призначила керівника головного офісу Lidl Україна, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі. Передбачається, що Lidl конкуруватиме з мережею ATБ, яка має понад 1000 магазинів.
Виводити супермаркети Lidl на український ринок буде 47-річний Адам Міщишин, його назвали головним менеджером мережі в Україні. Документ про його призначення підписав гендиректор Lidl Герд Хшановський.
Водночас, у Schwarz Group вказали, що АТБ нібито копіює ідеї Lidl. Засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Співрозмовники газети Wirtualna Polska стверджують, що керівництво Lidl ухвалило рішення про вихід на український ринок через високі темпи його зростання. Однак посісти своє місце буде непросто, оскільки АТБ має сильні позиції на місцевому ринку, зазначило джерело.
Варто зазначити, що магазини Lidl відкрито у 32 країнах світу, зокрема у Сербії, Швейцарії, Великобританії та США. У них працює понад 310 тис. осіб.
Нагадаємо, що у Києві центр вакцинації відкрився у торговому центрі Ашан Петрівка.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps