У четвер, 28 жовтня, мільярдер Марк Цукерберг оголосив про перейменування компанії Facebook - відтепер компанія матиме назву Meta.
Про це йдеться у відеопрезентації.
Назва Meta має відображати новий напрямок, у якому планує працювати компанія. Це створення так званого метавсесвіту. Компанія збирається створювати власні продукти віртуальної та доповненої реальності, а також розумні окуляри.
«Метавсесвіт – це наступна еволюція соціальних зв'язків. Бачення нашої компанії – допомогти втілити в життя метавсесвіт, тому ми змінюємо назву, щоб відобразити нашу прихильність до цього майбутнього», - йдеться на оновленому сайті компанії.
Ребрендинг компанії не вплине на назву соціальної мережі Facebook та інших продуктів.
Раніше повідомлялося, що збій у роботі Facebook визнали найбільшим зафіксованим збоєм інтернет-ресурсу в історії.
З'ясувалося, скільки мільярдів Цукерберг втратив через збій у Facebook.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA