«Укрзалізниця» запустила чат-бот для продажу квитків та повідомлень про рейси до Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger – на додачу до запущених раніше у Viber та Telegram.
Про це повідомила пресслужба компанії у середу, 15 грудня.
Так, за допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири вже можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати раніше куплені квитки, бачити розклад рейсів та онлайн-таблицю станцій, а також перевіряти, на яку платформу прибуває поїзд .
«В Україні буквально кілька компаній, які налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів у Apple Messages для бізнесу, тому сьогодні «Укрзалізниця» робить дещо несподіваний для ринку крок і стає одним із першопрохідців у цьому напрямку. Що стосується Facebook Messenger, то це вже звичний для пасажирів канал спілкування з УЗ, але тепер він стає ще функціональнішим, адже прямо з Facebook можна замовити собі квиток та ланчбокс у дорогу», - зазначили у компанії.
Крім того, УЗ надала можливість додавати куплені у чат-боті квитки до Apple Wallet та Google Pay.
Нагадаємо, в Україні пустили потяг, який має найдовший маршрут у країні.
Також повідомлялося, куди українці найчастіше їздять потягом на Новий рік.
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps