Французька служба захисту конфіденційності даних оштрафувала Google і Facebook на загальну суму 210 млн євро за те, що вони перешкоджали можливості користувачів заважати компаніям відстежувати їх онлайн-активність.
Про це пише The Guardian, з посиланням на голову відділу захисту даних та санкцій CNIL Карін Кіфер.
Як зазначила Національна комісія з інформації та свобод (CNIL), Google були оштрафовані на рекордні 150 млн євро за те, що користувачам Інтернету було складно відмовитися від файлів cookie - невеликих текстових файлів, які складають профіль веб-активності людини для комерційних цілей.
Водночас, Facebook був оштрафований на 60 мільйонів євро з тієї ж причини.
Попередня згода користувачів Інтернету на використання файлів cookie є ключовим елементом регулювання конфіденційності даних ЄС та пріоритетом для CNIL.
«Коли ви приймаєте файли cookie, це робиться лише одним клацанням миші. Відхилити файли cookie має бути так само просто, як прийняти їх», - сказала Карін Кіфер.
При цьому, наглядовий орган заявив, що сайти facebook.com, google.fr та youtube.com не дозволяють легко відмовитися від файлів cookie.
У рішенні йдеться, що компанії мали три місяці, щоб виконати рекомендації регулятора, у тому числі спростити для французьких користувачів відмову від файлів cookie або нести додаткові штрафи в розмірі 100 000 євро за день затримки.
Нагадаємо, що українські рекламодавці будуть платити за користування Google та Facebook.
Також, Укрзалізниця запустила чат-бот для продажу квитків та повідомлень про рейси до Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps
Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA