ПриватБанку вдалося усунути наслідки DDOS-атаки та відновити стабільну роботу систем.
Про це розповіли у пресслужбі банку у коментарі ЕП.
Служби не працювали протягом однієї години. При цьому, трафік був інтенсивним, тому це створювало додаткові ускладнення з доступом до послуг.
«Повідомляємо, що нам вдалося усунути наслідки DDOS-атаки та відновити стабільну роботу систем», - зазначили у Приваті.
У той же час, користувачі й надалі скаржаться на проблеми з доступом.
«Ми маємо на увазі, що є можливість подальших атак, тому наша IT-команда робить все можливе, щоб їм протистояти належним чином», - резюмували в держбанку.
Раніше ми писали про те, що причиною збою в роботі мобільного додатку Приват24 та веб-версії сайту 15 лютого стала масштабна кібератака.
Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps