Китай витісняє зі свого ринку відомих світових автовиробників, адже їхню продукцію замінюють на вітчизняні електромобілі.
Про це повідомляє Bloomberg.
Відомо, що частка на китайському ринку міжнародних традиційних автовиробників ринку скоротилася з 61% у 2020 році до 41% в останньому кварталі минулого року. У першій половині цього року очікують невелике відновлення, оскільки ці виробники розпродають старі запаси, проте їхня загальна частка буде значно нижчою за 50%.
«При цьому існує досить велика різниця між традиційними автовиробниками з точки зору того, наскільки добре вони продаються», – додають у виданні.
Зокрема, Toyota в Китаї досить добре продається, але її японські колеги Nissan і Honda за останні кілька років зазнали значного падіння. Преміумбренди, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.
Головна причина падіння продажів у Китаї автомобілів світових брендів – виробництво власних електромобілів. Bloomberg зазначає, що цикли планування автомобільної продукції – довгі й багато світових виробників недооцінили, як швидко китайський ринок переходить на свої електромобілі. Зокрема, в останньому кварталі 2022 року частка електромобілів іноземного виробництва в Китаї становила 8%, адже вони є неконкурентоспроможними з місцевими за ціною, діапазоном і характеристиками.
Цю тенденцію гарно висвітлює китайський автовиробник BYD, який вже продав понад 300 тисяч автомобілів, що на 70% більше минулого року. Нещодавно засновник компанії Ван Чуаньфу заявив, що вони прагнуть стати найбільш продаваним автовиробником Китаю до кінця року.
Раніше повідомляли, голова Китаю Сі Цзіньпін готується до війни. У березні теми готовності до війни він торкнувся у чотирьох окремих виступах, в одному з яких попросив своїх генералів «насмілитися боротися».