Компанія Meta планує запустити платну версію в Facebook та Instagram – WSJ

Компанія Meta розглядає можливість створення платних версій Facebook та Instagram, які не міститимуть реклами для користувачів у Європейському Союзі.

Про це повідомляє The Wall Street Journal.

За словами журналістів, які на умовах анонімності поспілкувалися з джерелами, близькими до компанії, ті, хто платить за підписку на Facebook та Instagram, не бачитимуть реклами в додатках.

«Це може допомогти Meta захиститися від проблем конфіденційності та інших перевірок з боку регуляторів ЄС, надавши користувачам альтернативу рекламним сервісам компанії, які покладаються на аналіз даних людей», – говориться у матеріалі.

За словами представників компанії, Meta і надалі пропонуватиме безкоштовні версії Facebook та Instagram з рекламою в Європейському Союзі.

Скільки коштуватимуть платні версії додатків і коли компанія може їх запустити, наразі невідомо. Представники компанії відмовилися від коментарів.

Нагадаємо, «Слово і діло» розбиралося, в яких країнах і кому не можна користуватися програмою TikTok.

Також повідомлялося, що Meta запустила конкурента Twitter.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО