Клієнти мобільного оператора «Київстар» вранці 20 грудня знову скаржаться на проблеми із зв'язком, мобільним інтернетом та доступністю послуги SMS.
В останньому повідомленні на сторінці оператора у Facebook, в якому йдеться про відновлення роботи всіх послуг, вранці користувачі з різних регіонів почали залишати коментарі зі скаргами.
Найпоширеніші скарги – не можна перевірити стан рахунку, немає мобільного інтернету та зв'язку.
Нагадаємо, 12 грудня на «Київстар» було здійснено кібератаку, відповідальність за яку взяло на себе російське хакерське угруповання «Солнцепек». За попередньою інформацією, зламати систему захисту оператора вдалося через обліковий запис одного із співробітників. СБУ проводить розслідування.
Тільки надвечір 13 грудня в абонентів «Київстар» почала з'являтися мобільна мережа. 14 грудня почав працювати мобільний інтернет, а з 15 числа відновився роумінг. Також абонентам Київстар повернули доступ до SMS. Вчора стало відомо, що відновлено роботу швидкісного інтернету в метро Києва та Харкова.