Мобільний оператор «Київстар» повністю відновив усі сервіси після потужної кібератаки та скасував плату за тариф наступного місяця для всіх своїх абонентів.
Про це компанія повідомила у четвер, 21 грудня.
У «Київстар» нагадали, що вже відновили надання всіх основних базових сервісів своїм клієнтам після наймасштабнішої в історії глобального телекомринку хакерської атаки.
Щоб компенсувати незручності та висловити подяку своїм абонентам, «Київстар» скасував планову плату за тариф для всіх своїх користувачів.
Абонентам підписки, контракту та контрактним абонентам з послугою «Домашній Інтернет» не буде списано планову плату за пакет послуг у період з 22 грудня по 21 січня;
Користувачам «Домашній інтернет» та «Все разом» не буде списано планову плату за пакет послуг з 1 по 31 січня;
Для корпоративних клієнтів буде надано знижку 100% на плату за тариф із використанням послуг мобільного зв'язку, фіксованого інтернету, передачі даних та телефонії з 1 по 31 січня.
Крім того, «Київстар» передасть 100 млн гривень на потреби ЗСУ. Компанія згодом повідомить, на що підуть ці гроші.
Нагадаємо, 12 грудня на «Київстар» було здійснено потужну кібератаку, внаслідок якої не працював мобільний зв'язок, інтернет та домашній інтернет. У компанії заявили, що їхня IT-інфраструктура була частково зруйнована.
Відповідальність за атаку взяло на себе російське хакерське угруповання «Солнцепек». СБУ проводить розслідування.
За попередньою версією, зламати систему захисту оператора вдалося через обліковий запис одного зі співробітників. Але особисті дані абонентів, запевнили у компанії, не потрапили до рук хакерів.