У Міноборони пояснили, що робити, коли не вдається оформити відстрочку в «Резерв+»

У Міноборони пояснили, що робити, якщо виникає помилка при оформленні відстрочки у застосунку «Резерв+». Зокрема, українцям потрібно оновити додаток до останньої версії.

Про це заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко повідомляє в ефірі телемарафону.

Як зазначається, якщо у військовозобов'язаного є діюча відстрочка, то він не зможе оформити нову через «Резерв+». Заступниця міністра оборони пояснила, що це не дозволить дублювати дані в реєстрах.

«Як тільки в нього (користувача, - ред.) закінчиться відстрочка, а в більшості користувачів вона закінчується сьогодні, 9 листопада, тобто фактично вже починаючи з 10 листопада можна буде податися на наступну», - сказала Черногоренко.

Представниця відомства зазначила, що для оформлення відстрочки потрібно оновити застосунок «Резерв+» до версії 1.4.3. Якщо вся потрібна інформація про особу міститься в реєстрах, то у застосунку з'явиться відстрочка.

«Якщо людина, наприклад, не знаходить себе в реєстрі, є помилки в прізвищах, податковому коді, тому що ці реєстри заповнювалися людьми, які могли помилитися або якимось чином невірно внесли дані, ви можете звернутися у технічну підтримку «Резерв+», - пояснила Черногоренко.

Згідно з її словами, у такому випадку фахівці опрацюють звернення і виправлять помилку, щоб дані підтягнулися в реєстри. Вона додала, що термін дії відстрочки становить три місяці.

Як відомо, у додатку «Резерв+» українці отримали можливість оформити відстрочку від мобілізації онлайн. Функція вже доступна в останньому оновленні.

Нагадаємо, 1 листопада у додатку «Резерв+» стався технічний збій. Користувачі могли отримати тестові сповіщення про онлайн відстрочки.

Раніше у ТЦК нагадали порядок надання відстрочок українцям під час мобілізації.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО