Проблема збитків столичного метрополітену - пільговики - експерт

Читать на русском

Експерт з транспорту і перевезень, керівник «Системи оцінювання пасажирських перевезень» Богдан Аганін вважає, що однією з найбільших проблем збитків столичного метрополітену є пільговики.

Про це він заявив в ексклюзивному коментарі «Слову і Ділу», відповідаючи на запитання щодо обіцянок замглави КМДА Михайла Костюка, що ціна за проїзд в столичному метро і наземному транспорті підвищуватися не буде.

Щодо наземного транспорту, зазначив експерт, говорити про підвищення тарифів рано. Зовсім недавно був призначений новий начальник «Київпастрансу», поки він не проведе заходи фінансового аудиту й інших перевірок, змін до столичної тарифної політики щодо наземного транспорту не буде, каже фахівець.

Читайте також: В метрополітені до 15% «сірої» реклами - Біденко

Що ж до питання електронного квитка, то зі слів Аганіна, в столиці вже не перший рік обговорюють це питання. 

«Головною причиною виникнення цього питання послужили великі витрати на збір виручки. «Київпастранс» втрачає 43% (94,6 млн грн) від виручки при зборі грошей, КП «Київський метрополітен» - 12% (86,2 млн грн). Разом витрати на збір виручки транспортних підприємств складають в середньому 181 млн грн - 18%», - аргументує фахівець.

За його словами, однією з найбільших проблем збитків столичного метрополітену є пільговики.

«Якщо до кінця року буде вирішено питання з проїздом пільгових категорій громадян та збитки метрополітену будуть скорочені, то і ціну на проїзд можливо буде утримати на колишньому рівні», - резюмує Аганін.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: