Новий начальник «Укравтодору» Малін примусить підлеглих заробляти

Читать на русском

Керівник «Укравтодору» Олександр Малін заявив про скорочення тих дорожніх підприємств, існування яких є економічно невиправданим, та комерціалізацію дорожньої галузі.  

Про це він заявив під час брифінгу, передає «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу відомства.

«Держава більше не може займатися благодійністю», – підкреслив чиновник.

З його слів, ті трудові колективи, які не виявлять бажання скорочувати штат, повинні самі брати таку кількість приватних замовлень, яка дозволить їм отримувати прибуток.  

В цьому контексті він зауважив, що одним з першочергових завдань «Укравтодору» є реорганізація ДАК «Автомобільні дороги України».

 «ДАК – це насамперед господарсько-розрахункова організація, що має відповідати за своїми зобов'язаннями і вести незалежну господарську діяльність, а отже приносити своєму власнику, тобто державі, прибуток. Натомість керівництво облавтодорів та їх підрозділів займається лише освоєнням коштів з держбюджету», - резюмував він.

Нагадаємо, 27 березня Малін повідомив, що його відомство готує пакет пропозицій до уряду з будівництва концесійних доріг і розробляє відповідні зміни до законодавства.

Малін був призначений на посаду голови Державного агентства автомобільних доріг 17 березня.

Проектом «Слово і Діло» було зафіксовано 23 обіцянки попереднього керівника «Укравтодору» Євгена Прусенка. Скільки з них він встиг виконати, можна дізнатися на нашому сайті.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: