Незважаючи на обіцянку міністра інфраструктури Максима Бурбака, нині з материкової частини України до Криму стало важче дістатися залізницею, а долетіти літаком узагалі можна лише з Києва.
Таким чином, керівник транспортного відомства не зміг виконати обіцянку, яку він дав 17 березня цього року.
1 квітня новостворені «Кримські залізниці» скасували ряд приміських поїздів, що з’єднували Сімферополь із материковою частиною України. У свою чергу, «Укрзалізниця» також зменшила кількість потягів між Україною і Кримом, а ті, що залишились – зокрема, популярні потяги №40 та 146 Київ-Сімферополь – тепер ходять із меншою періодичністю.
Крім того, цього року українські залізничники відмовилися від практики запускати додаткові поїзди на травневі свята.
Що ж до авіасполучення, то, якщо не враховувати кількох щоденних рейсів із Києва та Самарканда, «Сімферополь», по суті, перетворився на внутрішній аеропорт Російської Федерації. Нагадаємо, раніше європейські авіакомпанії вирішили уникати повітряного простору над Кримом через невизнання приєднання півострова до Росії.
Це перша невиконана обіцянка Максима Бурбака, зафіксована «Словом і Ділом». Усього він їх дав 33, з яких 32 обіцянки чекають на виконання. Напередодні міністр пообіцяв розвивати Львівський аеропорт та підписати Угоди про Спільний авіаційний простір з ЄС 5 червня 2014 року.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»