Міністр Кабінету міністрів Остап Семерак заявив, що попередній уряд не ввів повноцінний електронний документообіг через неможливість виправляти документи «заднім числом» за такої системи.
Про це Семерак заявив у інтерв’ю «Укрінформу», опублікованому на Урядовому порталі.
«Усе банально: щойно документ заходить в електронну систему, чиновник втрачає владу над ним – змінити дату реєстрації чи якісь параметри в документі вже неможливо», – пояснив міністр.
З його слів, нинішній уряд запустить електронний обіг документів найближчим часом, що, серед іншого, дозволить зекономити суттєві кошти на папері – так, за інформацією Семерака, лише для секретаріату Кабміну на папір передбачено 2 млн грн.
Міністр Кабміну наголосив, що на введення електронного документообігу попередніми урядами витрачались величезні кошти, закуповувалося обладнання та програмне забезпечення, але остаточного рішення з цього питання так і не було ухвалено.
Системою «Слово і Діло» на сьогодні зафіксовано 15 обіцянок Остапа Семерака, з яких він виконав 2, а провалив 3. Поточний рейтинг його відповідальності в системі становить 13%.
Нагадаємо, в серпні 2011 року голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації Володимир Семиноженко повідомив, що уряд перейде на електронний документообіг з січня 2012 року, але цього не сталося.
11 квітня 2013 року Семиноженко запевнив, що з липня того ж року буде запущено в промислову експлуатацію систему електронного документообігу, але ця його обіцянка знову виявилася невиконаною.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»