Вчора, 12 березня, голова КМДА Олександр Попов пообіцяв, що зовсім скоро перші п’ять старих вагонів київського метро вирушать на Крюківський вагонобудівний завод, де їм замінять застарілий тяговий привід на більш сучасний. Модернізація вагонів проводитиметься за кошти Кіотського протоколу. Про це Олександр Попов повідомив в ефірі телеканалу «Київ».
Вже за кілька місяців, за словами київського очільника, зазначені п’ять вагонів повернуться до Київського метрополітену повністю модернізованими. Загалом програма передбачає оновлення 95-ти вагонів метро.
Такі небувалі темпи модернізації від київської влади звичайно вражають, однак півтора роки тому Олександр Попов обіцяв, що за кошти Кіотського протоколу за два роки, тобто до вересня поточного року, будуть повністю оновлені абсолютно всі вагони Київського метрополітену. Більше того, в рамках зелених ініціатив мали б бути модернізовані і трамваї.
Однак у своєму нещодавньому зверненні голова КМДА підкреслив, що вагони 80-х років виробництва, які підлягають модернізації, не такі вже й безнадійні. Металеві каркаси вагонів, за словами Олександра Попова, прослужать ще десятки років. Судячи з розвитку подій та згаданих цифр, саме про ці вагони говорив заступник Попова Анатолій Голубченко, коли обіцяв місту 95 сучасних вагонів метро за рахунок ініціатив Кіотського протоколу.
В той же час, про модернізацію столичних трамваїв голова КМДА взагалі нічого не сказав, однак їхні металеві каркаси вже точно не прослужать десятки років.
Залишається надія на кредит Європейського банку реконструкції та розвитку, за рахунок якого столичні очільники обіцяють закупити в поточному році 112 вагонів трамваїв та 70 вагонів метро.
А модернізацію старих вагонів метро за кошти Кіотського протоколу, напевно, проведуть. Однак, швидше за все, із запізненням та в значно менших обсягах.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»