Леся Оробець пропонує будувати метро на Троєщину через недобудований Подільський міст, а Микола Катеринчук хоче здійснити будівництво на умовах концесії.
Зазначимо, що метро на Троєщину поки не вдавалося побудувати нікому зі столичних градоначальників. Про це пише «Слово і Діло» у своїй редакційній статті.
Так, Леся Оробець 30 квітня оприлюднила свою передвиборчу програму, в якій назвала низку заходів, пов’язаних із будівництвом Подільсько-Вигурівської лінії київського метрополітену. Йдеться, зокрема, про інвентаризацію будівництва Подільського мостового переходу, його добудову, вирішення питання з жителями Русанівських садів та перенесення станції «Райдужна» для створення зручного транспортного сполучення із залізницею. Кошти на все задумане Оробець планує взяти не тільки з бюджету, але і в інвесторів, яким згодом обіцяє частку прибутку від доходів підземки.
Залучити гроші інвесторів для будівництва метро на Троєщину запропонував і інший кандидат у мери Києва – Микола Катеринчук. Він, на відміну від Оробець, взагалі не планує витрачати на це державні кошти. Катеринчук хоче втілити в Києві сценарій, реалізований у столиці Болгарії Софії, де іноземна приватна компанія за 3 роки побудувала зручний та недорогий метрополітен.
З попередніх очільників столиці про метро на північний схід міста говорив і Олександр Попов, і його заступник Анатолій Голубченко, і колишній мер Леонід Черновецький. Натомість Володимир Бондаренко заявив, що таких далекосяжних планів не будує і збирається пустити на Троєщину швидкісний трамвай.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»