Напередодні заступник голови КМДА Руслан Крамаренко розповів, що в Києві таки почали шукати гроші, щоб зрушити з мертвої точки багато разів обіцяне, але ніяк не реалізоване будівництво метро на Троєщину. Зокрема, зі слів Крамаренка, зараз триває отримання держгарантій на кредит в 16 млрд. грн., які і пустять на ці цілі. Втім, держгарантії поки не отримані, кредитор не відомий навіть в самій КМДА, у всякому разі така офіційна версія, тому дана інформація не дозволяє киянам будувати не тільки саме метро, але і будь-які конкретні плани на цей рахунок.
Та й взагалі плани щодо метро на Троєщину - річ невдячна. Ось Леонід Черновецький ще хто знає коли пообіцяв, що кататися по новій лінії можна буде з 2011 року, а нині 2013-й і нічого подібного і близько немає. Але то Черновецький, бог і Сандей Аделаджа з ним, всі вже звикли сприймати Леоніда Михайловича як людину, м'яко скажемо, своєрідну. Інша справа - нинішній керівник міста Олександр Попов, партійною дисципліною привчений тримати дане слово. Він хоч і сказав, що будівництво лінії на Троєщину почнеться в 2012 році, але, швидше за все, просто обмовився чи журналісти з сайту КМДА помилилися. Потім журналісти, напевно, помилилися ще раз - так як в кінці червня 2013 року обіцяне будівництво знову не розпочалося. Нарешті Попов виправився і сказав, що насправді метро почнуть будувати у другому півріччі 2013-го. Враховуючи, що друге півріччя вже почалося, а Крамаренко повідомляє, що грошей ще немає і навіть невідомо, у кого їх будуть позичати, ризик чергового переносу строків досить великий.
Хотілося б зазначити, що ще зовсім недавно, в травні 2013 року той же Крамаренко заявляв, що гроші на початок будівництва троєщинського метро виділить Кабмін. Заступник глави КМДА, зокрема, озвучив суму в 400 млн. грн. Судячи з чергової заминки, яка не дозволила розпочати процес у червні, у голови уряду Миколи Азарова була інша думка щодо цього. Варто сказати, що сам Микола Янович теж встиг відзначитися декількома обіцянками на дану тему: наприкінці 2011-го прем'єр заявив, що будівництво метро на Троєщину почнеться максимум через 2 роки, тобто до кінця 2013-го, а восени 2012-го сказав, що закінчиться воно максимум в 2017-му.
Втім, те, що не зробить влада - обов'язково зробить опозиція: адже прискорити будівництво метро на Троєщину обіцяв Володимир Яворівський, який йшов до парламенту мажоритарником від цього району столиці. Яким чином він збирається провести це прискорення, варто підозрювати, невідомо навіть самому письменнику-депутату, але не внести таку обіцянку в свою програму, враховуючи округ, по якому він балотувався, було би гріх.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»