Як виявилося, стихійні звалища в Україні – проблема не лише комунальних служб, але й залізничників, адже узбіччя залізничних колій постійно вкриваються горами сміття. Побутові відходи залишають переважно жителі приватного сектору, власники заміських будинків та гаражів.
Працівники залізної дороги регулярно звертаються до місцевих держадміністрацій або в органи місцевого самоврядування з питань забруднення приколійної території, однак остаточного вирішення цієї проблеми поки немає. Тим часом, прибиранням сміття змушені займатися самі робітники залізниці.
Так, наприкінці лютого керівник Придніпровської залізниці Ігор Гладких звернувся до голови Запорізької ОДА Олександра Пеклушенка з проханням прибрати засмічені узбіччя залізниці. Саме в Запоріжжі, за словами очільника залізниці, ця проблема найбільш загострена. Голова облдержадміністрації дав обіцянку вирішити проблему вже найближчим часом.
У відповідь на інформаційний запит проекту «Слово і Діло» в Запорізькій ОДА повідомили, що райдержадміністраціям та виконавчим комітетам міськрад міст обласного значення було дано відповідне доручення. Однак роботи проводяться і зараз. Тобто через п'ять місяців питання все ще залишається невирішеним.
Підкреслимо, що засмічена залізниця – це не лише шкода для навколишнього середовища, але й загроза безпеці пасажирів. Адже стихійне звалище може в будь-який стати причиною пожежі. Крім того, кожного року залізничники здійснюють посадку захисних лісонасаджень, займаються озелененням та благоустроєм ввіреної території. Однак чужої праці ніхто не цінує.
Насамкінець, хочеться висловити припущення, що проблему забруднених колій ніколи не вирішить наявність офіційних звалищ, адже їх не організуєш для кожного будиночка персонально.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»