Столичні чиновники планують поновити трамвайне сполучення правого і лівого берегів Дніпра, повернувши трамвайну колію на міст Патона.
Трамвай коштуватиме бюджету міста на 2,75 млрд грн дешевше, пише «Слово і Діло» з посиланням на «Українську правду».
Пізніше транспортники міста пропонують побудувати трамвайну лінію на Подільсько-Воскресенському мості і таким чином замкнути кільце наземного рейкового транспорту столиці.
Довжина кільця становитиме 30 км, до нього увіллються 6 трамвайних ліній на Троєщині, Борщагівці та Куренівці.
За словами спеціаліста управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування КМДА Віктора Петрука, на будівництво метро на Троєщину потрібно 4,6 млрд грн. Трамвайна лінія коштуватиме приблизно 1,9 млрд грн, а її пропускна спроможність становитиме 95% пропускної спроможності Святошинсько-Броварської лінії метро.
До 2004 року мостом Патона курсували трамваї, але в процесі реконструкції рейки прибрали, роз'єднавши таким чином єдину систему трамвайних колій на окремі правобережну й лівобережну.
Втім, як стверджують спеціалісти, наземний транспорт усе одно не зможе замінити метро на Троєщину.
Нагадаємо, мер міста Віталій Кличко обіцяв до кінця 2015 року пустити швидкісний трамвай на Троєщину, а до 2020 – метрополітен. Усього в активі політика – 39 виконаних обіцянок із 203, зафіксованих системою «Слово і Діло».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»