Голова Держпідприємництва Михайло Бродський заявив, що велика кількість реклами на проїжджій частині українських доріг провокує численні аварії. При цьому він наголосив, що в європейських країнах засилля зовнішньої реклами на дорогах відсутнє.
Про це чиновник заявив під час зустрічі в Держпідприємництві, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу відомства.
Приводом для зустрічі послугували критичні заяви представників Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати щодо останніх ініціатив чиновників у сфері зовнішньої реклами (законопроекти № 1125, № 2182а, № 0944), які, на їх думку, призведуть до значних збитків для підприємців.
Голова Держпідприємництва Михайло Бродський, в свою чергу, підкреслив, що в Європі відсутня практика розміщення великої кількості рекламних щитів біля проїжджої частини.
В цілому за результатами зустрічі Михайло Бродський залишився непохитним, повідомивши, що під час другого читання законопроекту у Верховній Раді він буде гостро наполягати на забороні розміщення об’єктів зовнішньої реклами над проїжджою частиною доріг загального користування.
Нагадаємо, що в Києві планується здійснити паспортизацію всіх вулиць. В паспортах вулиць міститимуться, зокрема, й відомості про дозволену рекламу. Заступник голови КМДА Олександр Пузанов пообіцяв, що кількість рекламних конструкцій в столиці збільшуватися не буде, і залишиться на рівні нинішніх 12 тис.
Підкреслимо, що однією з найпопулярніших обіцянок серед українських політиків є повна заборона реклами тютюнових та алкогольних виробів. Відповідний пункт міститься в передвиборчій програмі партії "Свобода". Ідентичну заяву продублювали в своїх програмах і народні депутати – члени партії «Свобода».
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»