Чиновники визнали, що реклама на дорогах призводить до аварій

Читать на русском

Голова Держпідприємництва Михайло Бродський заявив, що велика кількість реклами на проїжджій частині українських доріг провокує численні аварії. При цьому він наголосив, що в європейських країнах засилля зовнішньої реклами на дорогах відсутнє.

Про це чиновник заявив під час зустрічі в Держпідприємництві, повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу відомства.

Приводом для зустрічі послугували критичні заяви представників Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати щодо останніх ініціатив чиновників у сфері зовнішньої реклами (законопроекти № 1125, № 2182а, № 0944), які, на їх думку, призведуть до значних збитків для підприємців.

Голова Держпідприємництва Михайло Бродський, в свою чергу, підкреслив, що в Європі відсутня практика розміщення великої кількості рекламних щитів біля проїжджої частини.

В цілому за результатами зустрічі Михайло Бродський залишився непохитним, повідомивши, що під час другого читання законопроекту у Верховній Раді він буде гостро наполягати на забороні розміщення об’єктів зовнішньої реклами над проїжджою частиною доріг загального користування.

Нагадаємо, що в Києві планується здійснити паспортизацію всіх вулиць. В паспортах вулиць міститимуться, зокрема, й відомості про дозволену рекламу. Заступник голови КМДА Олександр Пузанов пообіцяв, що кількість рекламних конструкцій в столиці збільшуватися не буде, і залишиться на рівні нинішніх 12 тис.

Підкреслимо, що однією з найпопулярніших обіцянок серед українських політиків є повна заборона реклами тютюнових та алкогольних виробів. Відповідний пункт міститься в передвиборчій програмі партії "Свобода". Ідентичну заяву продублювали в своїх програмах і народні депутати – члени партії «Свобода».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: