18 жовтня 2013 року новий пасажирський вокзал відкрито на станції Рокувата в Кривому Розі. Про це повідомляє проект "Слово і діло" з посиланням на Укрінформ.
І лише недосвіченому споживачу може здатись, що скрізь євроштукатурку фасаду проглядається типовий зразок радянського вокзалобудівництва. Це виявляється, як ще в лютому заявляв начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладких, українське бароко, яке спеціально застосоване для утримання станції в одному стилі з вокзалом Кривий Ріг Головний. Імовірно для того, щоб пасажир, пролетівши 20 кілометрів за "якихось" 50 хвилин від центрального криворізького вокзалу до Рокуватої, не отримав культурного шоку від еклектики стилів.
Однак, зважаючи на попередній вигляд залізничної станції – це безперечно архітектурний прорив. Можна радіти, що не стару станцію Рокувата взяли за основу єдиного стилю для залізничних вокзалів Кривого Рогу.
Зазначимо, що творіння пасажирського вокзалу було б неможливим без Вілкула-батька, Вілкула-сина та грошей Укрзалізниці. В 2010 році його пообіцяв побудувати криворізький мер Юрій Вілкул, а у 2013 році – традиційно, як для більшості нових об’єктів Дніпропетровщини, перерізав стрічку уже віце-прем’єр Олександр Вілкул.
Відкриваючи нову станцію Олександр Юрійович пообіцяв, що новації для Рокуватої на цьому не завершаться. "Ми плануємо збільшити кількість поїздів, які зупинятимуться на станції "Рокувата", – заявив віце-прем'єр.
В цілому, відкриття нової залізничної станції для такого міста як Кривий Ріг, яке, нагадаємо, є найдовшим в Україні (126 км за офіційними даними), забезпечить не лише розвантаження пассажиропотоку, але й зробить це розвантаження зручним для мешканців та гостей Кривого Рогу.
Сподіваємось, що "Укрзаліниця" продовжуватиме радувати пасажирів реконструкцією не лише центральних, але й усіх інших залізничних вокзалів.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»