Міська влада Львова приступила до реалізації проекту «Трамвай на Сихів», обіцянку здійснити який мер міста Андрій Садовий дав ще на початку 2013 року.
«Слово і Діло» тоді зафіксувало зобов'язання Садового забезпечити жителів Сихова швидкісним електротранспортом ще до кінця 2013 року, однак через недотримання строку виконання обіцянки, народний контроль на початку року визначив її як провалену.
Тепер же реалізувати ініціативу львівського мера щодо швидкісного трамваю, котрий з'єднає 150-тисячний спальний район з центральною частиною міста, допоможе Європейський банк реконструкції та розвитку, а також уряд Німеччини.
Зокрема, ЄБРР надає Львову кредит у розмірі 6 млн євро. Ще 5 млн євро місто отримає у якості гранту від німецького уряду. Таким чином, європейські кредитори профінансують проект на 2/3, ще третина буде виділена з місцевого бюджету, кажуть у міськадміністрації.
Читайте також: Львівська влада вже 3 роки думає, як прибрати Грибовицьке сміттєзвалище
«З Банком (ЄБРР – ред.) ми працюємо в напрямку вимог до сучасного трамваю. Це мають бути тільки низькопідлогові трамваї, які дають змогу перевезти людей з особливими потребами. Для роботи на цій лінії потрібно буде 14-16 трамваїв. П’ятисекційний трамвай перевозить 250 пасажирів, трисекційний – 165 осіб, тролейбус – 100 осіб, тоді як маршрутка – 30-40 осіб», – пояснив переваги нового транспорту директор «Львівелектротранс» Сергій Васільєв.
Наразі виконано 30% робіт, транспортники приступили до укладки трамвайних плит на Сихівському мосту. Довжина трамвайної колії складе 11,5 км, час у дорозі – 25-30 хвилин, звітують у мерії.
Нагадаємо, крім власне обіцянки запустити швидкісний електротранспорт, мер Львова Аднрій Садовий також пообіцяв мешканцям міста відремонтувати колектор та збудувати підстанцію, що обслуговуватиме сихівський трамвай.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»