Сьогодні, 4 листопада 2013 року, Глава Нацпроектів Владислав Каськів заявив, що в наступному році прогнозується зростання інвестицій в автомобілебудівну галузь в три рази. Про це повідомляє проект "Слово і діло" з посиланням на прес-службу Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами.
"Із низкою автомобільних компаній, які прийшли сьогодні на ринок і створюють нові виробництва, працює один із ключових підрозділів нашого Агентства – InvestUkraine, – сказав Владислав Каськів. - За прогнозами, які базуються на підписаних документах між InvestUkraine та провідними компаніями, ми очікуємо, що вже наступного року інвестиції в цю галузь збільшаться в три рази".
Всього, як вказав Каськів, за 2011-2013 рр. автомобілебудівна галузь отримала 50 млн. дол. інвестицій.
Крім того, в улюбленому всіма політиками 2020 році, сказав керівник Національних проектів, продаж автомобілів зросте в 2,5 рази до 50 тис. штук. Сподіваємось, що це лише помилка в одному нулі, бо лише в 2012 році в Україні продано понад 200 тис. нових автомобілів. Та що таке нуль, коли на кону національні проекти.
Імовірно, саме через зростання чисельності автомобілів в Україну надійде 860 млн. дол. для будівництва окружної дороги в Києві, - що обіцяв Каськів два тижні тому. Чи відбудеться це, як уже було "залучено" 12 млрд. дол. прямих іноземних інвестицій у 2010 році та 10 млрд. – у 2012 р., - покаже час.
В автомобільній промисловості України зайнято 0,1% всіх працюючих і вона, переважно, орієнтується на крупновузлове складання марок іноземних авто. Чисельність зайнятих постійно скорочується, не зважаючи на те, що так званий захисний бар'єр - митні збори на іноземні автомобілі – фактично множать ціну закордонного авто у 2-3 рази.
В розвинутих країнах продукція автомобілебудівної промисловості складає 11% ВВП.
Всього у Владислава Каськіва, відповідно до даних проекту "Слово і діло", 5 виконаних і 25 невиконаних обіцянок.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»