14 березня 2012 року в приміщенні Кіровоградського педагогічного університету відбувся тренінг "Сучасні медіа - нові можливості" та презентація нашого проекту. Ми дуже вдячні студентам, викладачам вузу і журналістам за зацікавленість та щирий прийом. Під час зустрічі студенти довідалися про ідеологію конвергентних медіа, інструменти нових (соціальних) медіа, а також мали змогу ознайомитися з роботою сайту slovoidilo.UA. А головне - дізналися про можливість стати активними користувачами сайту, додаючи обіцянки самостійно, впливаючи тим самим на рейтинги того чи іншого політика. Відбувалася жвава дискусія під час, якої студенти активно задавали питання, висловлювали свої думку та пропозиції щодо роботи сайту. Сподіваємося, що це наша не остання зустріч в Кіровограді в такому форматі!
Рейд по кіровоградським обіцянкам
Під час нашої зустрічі в університеті ми запитали у присутніх на тренінгу кіровоградських журналістів, чи зустрічається Олександр Дмитрович Саінсус з пресою, як обіцяв. Журналісти підтвердили, що дійсно, такі зустрічі проходять раз на місяць. Позитивний факт!
Після завершення нашого тренінгу ми відправилися по місту, задля того, щоб на власні очі переконатися як виконуються обіцянки кіровоградських посадовців. Але найперше, що нас на превеликий жаль вразило - це стан доріг, який бажає бути кращим. Моя вам порада, збираючись до Кіровограда, лишайте вдома дороге взуття на підборах і беріть позашляховик у вигляді кремезних чобіт. Ми рушили на вулицю Дворцову (раніше вул. Леніна), яку Голова Кіровоградської обласної державної адміністрації Сергій Ларін обіцяв до 1 травня 2011 року зробити пішохідною. Але тут чомусь і досі безперешкодно їздять автівки, водії яких нам навіть сигналили, вказуючи, що ми знаходимося на проїжджій частині. Отже, висновок - обіцянка виконана лише на папері!
А сама вулиця хоч і отримала нову назву - Дворцова, але вивіски на будівлях так і лишилися ленінськими.
Ми на власні очі переконалися, що ініціатива губернатора С. Ларіна «Купуй кіровоградське» дійсно реалізовується. Принаймні наклейки на магазинах ми побачили. Ми звернулися із запитаннями до випадкових покупців, які саме кіровоградські продукти вони купують. І виявилось, топ найпопулярніших продуктів Кіровограду це - хліб, ковбасні вироби, молочні продукти. Щоб долучитися до акції, ми теж купили дещо кіровоградське. Тож порадіємо за успішну реалізацію проекту та бажаємо йому подальшого розвитку.
І байдуже, що дороги поки, не в найкращому стані, будівля театру будується роками, головне - біля кіровоградської міської ради затишно та привітно, а час від часу з гучномовців лунає страшний дивний пташиний крик, відлякуючи чи то голубів чи то місцевих жителів та гостей міста.
На мапі в нашому офісі відтепер висить прапорець з відміткою "Були в Кіровограді"! Ми чекаємо на обіцянки з вашого міста, коментарі, та пропозиції. Сподіваємося, що спільними зусиллями від міста до міста, ми змінимо життя на краще! Буде краще!
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»