Обіцянка політика
В першому кварталі 2012 року створити новий єдиний центр із обслуговування пасажирів
Генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак, підбиваючи фінансово-економічні підсумки роботи залізничного транспорту України за перше півріччя 2011 року, заявив, що в першому кварталі 2012 року в Києві буде створено новий єдиний центр із обслуговування пасажирів, на який буде покладено завдання реалізації нової технології продажу пасажирських квитків.
Не виконано
Сказано 8 липня 2011 р.
Джерело
Результат
Станом на 28 серпня 2012 року, новий єдиний центр із обслуговування пасажирів не був створений. Зауважимо, що власний онлайн-сервіс "Укрзалізниці" з продажу квитків booking.uz.gov.ua, який почав працювати 17 травня 2012 року, реалізується та підтримується Головним управлінням інформаційних технологій підприємства.
Разом із тим, продовжує існувати система продажу квитків "e-kvytok", яка була запущена в 2009 році.