Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

В першому кварталі 2012 року створити новий єдиний центр із обслуговування пасажирів

Генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак, підбиваючи фінансово-економічні підсумки роботи залізничного транспорту України за перше півріччя 2011 року, заявив, що в першому кварталі 2012 року в Києві буде створено новий єдиний центр із обслуговування пасажирів, на який буде покладено завдання реалізації нової технології продажу пасажирських квитків.
Не виконано
Сказано 8 липня 2011 р.

Джерело

  • http://www.unian.net/ukr/news/news-444938.html
  • http://booking.uz.gov.ua/
  • http://e-kvytok.kiev.ua/
  • http://e-kvytok.kiev.ua/pub/general/contact-us/support.html
  • http://delo.ua/business/ukrzaliznycja-zapustila-novuju-sistemu-onlajn-prodazhi-biletov-na-177948/
  • http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=245218695&cat_id=244277212

Результат

Станом на 28 серпня 2012 року, новий єдиний центр із обслуговування пасажирів не був створений. Зауважимо, що власний онлайн-сервіс "Укрзалізниці" з продажу квитків booking.uz.gov.ua, який почав працювати 17 травня 2012 року, реалізується та підтримується Головним управлінням інформаційних технологій підприємства.

Разом із тим, продовжує існувати система продажу квитків "e-kvytok", яка була запущена в 2009 році.