Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено

Самардак пообіцяв вирішити проблему стабільного електропостачання в обласному перинатальному центрі

14 липня 2015 року голова Запорізької ОДА Григорій Самардак пообіцяв вирішити проблему стабільного електропостачання в обласному перинатальному центрі.
Виконано
Сказано 14 липня 2015 р.

Джерело

  • http://www.zoda.gov.ua/news/27780/grigoriy-samardak-zavdyaki-perinatalnomu-tsentru-znizilisya-pokazniki-smertnosti-novonarodzhenih.html
  • http://www.zoda.gov.ua/news/27831/zavdyaki-perevikonannju-oblasnogo-bjudzhetu-dodatkove-finansuvannya-spryamujut-na-meditsinu-i-vidnovlennya-dorig.html
  • http://www.president.gov.ua/documents/7112015-19666
  • http://www.zoda.gov.ua/news/29717/ginekologichne-viddilennya-perinatalnogo-tsentru-gotove-priynyati-pershih-patsijentiv.html

Результат

20 липня 2015 року голова Запорізької ОДА Григорій Самардак повідомив, що питання з відкриттям гінекологічного корпусу вирішено. Досить тривалий час відділення не могло розпочати роботу через відсутність підключення до енергомережі. Нині існує чітка домовленість із «Запоріжжяобленерго» і вже цієї осені заклад запрацює на повну силу.

17 грудня 2015 року перший заступник голови Запорізької ОДА Костянтин Бриль взяв участь у відкритті гінекологічного корпусу обласного перинатального центру. За його словами, протягом 2014 року в гінекологічному корпусі тривали будівельні роботи. В 2015 році виконано пусконалагоджувальні роботи на електромережах, але були певні проблеми з енергопостачанням - не було синхронізації з дизель-генератором. Тож з обласного бюджету було виділено близько 20 мільйонів гривень для встановлення та введення в експлуатацію автоматичного резервного джерела електричного живлення. Завдяки цим роботам забезпечено подачу електричної енергії за постійною схемою в цілому на весь комплекс центру.

18 грудня 2015 року Григорій Самардак був звільнений з посади голови Запорізької обласної державної адміністрації.