Обіцянка політика
Власов пообіцяв запустити електронну акцизну марку
Джерело
Результат
Відповідно до листа ДФС від 9 серпня 2019 року, з метою посилення контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів, недопущення потрапляння у торговельну мережу контрабандної, контрафактної, а також нелегально виробленої продукції, що впливає на обсяги надходжень до бюджету акцизного податку та несе загрозу для здоров'я споживачів, Державна фіскальна служба запропонувала Міністерству фінансів України розглянути питання щодо розроблення та затвердження нових зразків марок акцизного податку.
На сьогодні, Міністерством фінансів України вивчається питання обґрунтування зростання розміру плати за марки, а також калькуляція витрат на їх виготовлення з урахуванням вартості сировини, додаткових захисних елементів та поліграфічних послуг. Також, при Міністерстві фінансів України за пропозицією СБУ створюється робоча група з розробки алгоритму виробництва та поетапного введення в обіг електронної акцизної марки, в якій будуть приймати участь ДФС, Мінекономрозвитку, Інститут стратегічних досліджень та інші учасники ринку підакцизних товарів.
Отже, питання запуску електронної акцизної марки знаходиться на стадії розробки, тому обіцянка отримує статус «не виконано».