Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Міський голова Чернігова

Атрошенко пообіцяв розробити та впровадити PR програму «Чернігів - купуй своє»

8 жовтня 2015 року кандидат на посаду Чернігівського міського голови Владислав Атрошенко у своїй передвиборній програмі пообіцяв розробити та впровадити PR програму «Чернігів - купуй своє».
Виконано
Сказано 8 жовтня 2015 р.

Джерело

  • http://che.cn.ua/content.html#first
  • http://www.chernigiv-rada.gov.ua//news/view/9965
  • http://www.chernigiv-rada.gov.ua/info/14464
  • Лист заступника міського голови О.А. Ломака

Результат

Станом на 22 серпня 2017 року у Чернігові з'явилась соціальна реклама «Купуй рідне, підтримуй Чернігів!». Як повідомляє прес-служба Чернігівської міської ради ця соціальна реклама один з елементів «Програми підтримки малого і середнього підприємництва на 2017-2020 роки», яка розроблена в тісній співпраці з підприємницьким активом міста.

Станом на 28 березня 2019 року Чернігівська міська рада в рамках Програми підтримки малого та середнього підприємництва у м. Чернігові на 2017-2020 роки проводить інформаційну кампанію «Чернігів, купуй рідне!».

За інформацією наданою міською радою від 12 лютого 2020 року інформаційна медійна кампанія «Чернігів, купуй рідне!» була проведена у 2018 році.

Результатом медійної кампанії стали позитивне сприйняття продукції місцевих виробників, впізнаваність цих товарів та забезпечення їх реалізації в торгівельних мережах міста.