Обіцянка політика
- Міський голова Чернігова
Атрошенко пообіцяв розробити та впровадити PR програму «Чернігів - купуй своє»
Джерело
Результат
Станом на 22 серпня 2017 року у Чернігові з'явилась соціальна реклама «Купуй рідне, підтримуй Чернігів!». Як повідомляє прес-служба Чернігівської міської ради ця соціальна реклама один з елементів «Програми підтримки малого і середнього підприємництва на 2017-2020 роки», яка розроблена в тісній співпраці з підприємницьким активом міста.
Станом на 28 березня 2019 року Чернігівська міська рада в рамках Програми підтримки малого та середнього підприємництва у м. Чернігові на 2017-2020 роки проводить інформаційну кампанію «Чернігів, купуй рідне!».
За інформацією наданою міською радою від 12 лютого 2020 року інформаційна медійна кампанія «Чернігів, купуй рідне!» була проведена у 2018 році.
Результатом медійної кампанії стали позитивне сприйняття продукції місцевих виробників, впізнаваність цих товарів та забезпечення їх реалізації в торгівельних мережах міста.