Обіцянка політика
Стець обіцяє у 2018 році збільшити кількість роликів про Україну в світових ЗМІ
Джерело
Результат
Відповідно до листа Міністерства інформаційної політики від 25 червня 2018 року, для проведення комплексних кампаній популяризації України у 2018 році міністерством було організовано відкриті конкурси з використанням електронної системи публічних закупівель ProZorro, за результатами яких передбачається реалізація комплексних мультимедійних проектів (розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру, а також сценаріїв аудіо- та відеоінформаційної продукції; виробництво та поствиробництво цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції; розповсюдження та демонстрування цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції) та виробництво тематичної поліграфічної інформаційної продукції.
Відповідно до листа Мінінформполітики від 14 січня 2019 року, протягом року помітно збільшилась кількість відеороликів про Україну на світових каналах, зокрема:
– на телеканалі EURONEWS у період з 3 вересня по 7 жовтня відбувся показ 3 відеороликів, хронометраж 30 секунд, в 157 країнах світу. Відбулось 100 виходів, із яких 60 показів у прайм-тайм;
– на телеканалі BBC у період з 17 по 25 грудня здійснювався показ 3 відеороликів, хронометраж 30 секунд, в Африці, Азії, Австралії. Відбулось 90 виходів у кожному регіоні, із яких 45 показів у період прайм-тайм. Супроводжуюча банерна інтернет-кампанія через веб-ресурси телеканалу у кількості 80 тисяч показів у кожному регіоні була направлена на цільову аудиторію з переходом на сайт Ukraine 360;
– на телеканалі CNN здійснювався показ 4 відеороликів, хронометражем 30 секунд кожен. Відбулось 580 виходів, із яких 50% показів у прайм-тайм. Супроводжуюча банерна інтернет-кампанія через веб-ресурси телеканалу у кількості 500 тисяч показів була направлена на цільову аудиторію з переходом на сайт Ukraine 360.
Розміщення інтернет реклами (відео та банерної реклами) на території США та країн Європи дозволило отримати близько 27 мільйонів in-stream переглядів.