Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Міський голова Дніпра
  • Член політради партії "Українське об'єднання патріотів - "УКРОП"

Філатов обіцяє в 2018 році запустити електронну систему «Контакт-центр» для аварійних звернень

28 квітня 2018 року міський голова Дніпра Борис Філатов представив свій план дій до кінця року. Один з пунктів який планує реалізувати мер - запустити електронну систему «Контакт-центр» для аварійних звернень. Нагадаємо, що 21 січня 2018 Борис Філатов пообіцяв, що надасть план дій на 2018 рік, який обов'язково виконає (відео: 35:50).
Виконано
Сказано 28 квітня 2018 р.

Джерело

  • https://www.youtube.com/watch?v=iWjJYzf6F8A
  • https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1703213293093894&id=100002157183088
  • https://dniprorada.gov.ua/uk/articles/item/25587/u-dnipri-zapracyuvav-edinij-kontakt-centr-z-pitan-blagoustroyu-ta-zhkg
  • https://hotline.dniprorada.gov.ua/

Результат

5 червня 2018 року у Дніпрі запрацювала електронна система звернень громадян «Контакт-центр» з питань аварійних ситуацій у сфері благоустрою та житлово-комунального господарства. Вона функціонуватиме у тестовому режимі до 1 липня.

До контакт-центру містяни можуть звертатися щодо всіх комунальних питань: водоканал, ліфти, обрізування дерев, дороги, люки, вуличне освітлення, проблеми з безпритульними тваринами. Створено повну карту всіх комунікацій міста, яка допоможе максимально оперативно та ефективно реагувати на проблеми.