Обіцянка політика

Після початку повномасштабної війни, яку розв’язала рф проти України, моніторинг виконання обіцянок тимчасово зупинено
  • Народний депутат України
  • Співголова депутатської групи "За майбутнє"
  • Член Комітету з питань транспорту та інфраструктури

Бондар у передвиборчій програмі пообіцяв реалізувати масштабне державне будівництво дорожньої інфраструктури

20 червня 2019 року на сайті ЦВК була зареєстрована передвиборча програма Віктора Бондаря з обіцянкою реалізувати масштабне державне будівництво дорожньої інфраструктури.
У процесі
Сказано 20 червня 2019 р.
Перевіряється

Джерело

  • https://www.cvk.gov.ua/pls/vnd2019/wp407pt001f01=919pf7201=17641.html
  • https://lb.ua/economics/2021/01/25/476022_ukravtodori_nazvali_tochni_tsifri.html
  • https://iportal.rada.gov.ua/
  • https://iportal.rada.gov.ua/

Результат

Верховна Рада IX скликання ухвалила цілий ряд ініціатив, які сприяють державному будівництву дорожньої інфраструктури.

Наприклад, 12 листопада 2019 року Верховна Рада України прийняла у другому читанні та в цілому закони України "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування" (№1064) та "Про внесення змін до Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України" щодо запровадження середньострокового планування розвитку та утримання автомобільних доріг загального користування" (№ 1041).

Законопроєкти змінюють підхід до формування переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування. Спрощують тривалі процедури погоджень, з якими зіткнулись обласні державні адміністрації під час формування переліків відносно автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Тепер можна швидше приступати до безпосереднього виконання ремонтно-будівельних робіт.

Віктор Бондар "не голосував" за обидві ініціативи у другому читанні, хоча підтримав їх у першому.

14 листопада 2019 року Верховна Рада ухвалила бюджет на 2020 рік. На розвиток дорожньої інфраструктури закладено 73,7 млрд грн, що на 37% більше, ніж у минулому році. Віктор Бондар голосував "за".

16 січня 2020 року Верховна Рада України ухвалила за основу та в цілому законопроєкт №2660 про внесення змін до державного бюджету України на 2020 рік щодо можливості надання Державному агентству автомобільних доріг понад 19 млн грн для фінансування дорожніх інвестиційних проектів.

Додамо, перед цим парламентарі дозволили Укравтодору здійснювати запозичення під держгарантії і ухвалили законопроєкт №2661.

Віктор Бондар був відсутній під час голосування за ці ініціативи.

18 червня 2020 року Верховна Рада ухвалила у другому читанні законопроєкт №3509. Законопроєкт забезпечує можливість спрямувати кошти з Фонду боротьби з COVID-19 на будівництво, реконструкцію та ремонт автомобільних доріг. Віктор Бондар голосував "за".

17 вересня 2020 року ВРУ прийняла законопроєкт №3991. Документ передбачає додаткове виділення "Укравтодору" із держбюджету 2,16 млрд грн на ремонт мостів і доріг. Віктор Бондар підтримав цю ініціативу.

У державному бюджеті України на 2021 рік передбачено 81,3 млрд грн на розвиток дорожньої інфраструктури.

З 81,3 млрд грн на розвиток дорожньої інфраструктури, 66,4 млрд грн будуть профінансовані за рахунок коштів Дорожнього фонду. У тому числі:

– 31 млрд грн на розвиток і утримання автодоріг державного значення;

– 18,1 млрд грн на будівництво, реконструкцію та утримання автодоріг місцевого значення (субвенція);

– 14,8 млрд грн призначені на виконання боргових зобов’язання за запозиченнями під державні гарантії на розвиток мережі автодоріг;

– 2,5 млрд грн виділено на забезпечення безпеки дорожнього руху.

Розвиток дорожньої мережі також передбачається за рахунок коштів на реалізацію Держінвестпроекту в розмірі 0,25 млрд грн, коштів міжнародних фінансових організацій в розмірі 4,6 млрд грн і за рахунок запозичень під державні гарантії в розмірі 10 млрд грн.

Віктор Бондар голосував "за" цей бюджет.

У січні 2021 року повідомлялося, що протягом 2020 року в Україні було побудовано та відремонтовано 4 056 км автомобільних доріг та 158 штучних споруд. Таким чином річний план по цих напрямках був виконаний на 97-100%, інформує пресслужба Укравтодору. На 3 357 км доріг була посилена основа та покладено 2–3 шари асфальтобетону або цементобетону за кошти державного бюджету. Ще 161 км в такий спосіб зробили за кошти міжнародних фінансових організацій. На 538 км відновлено верхній шар асфальтобетону. Крім того, в рамках експлуатаційного утримання проведена поверхнева обробка ще на 476 км доріг, повідомляє Укравтодор.

2 грудня 2021 року Верховна Рада ухвалила закон про держбюджет на 2022 рік. Бюджет державного дорожнього фонду до другого читання було збільшено на 4,2 млрд грн – до 86 млрд грн. Кошти будуть спрямовані на такі програми:

– розвиток мережі автошляхів державного значення – 42 млрд грн;

– субвенція місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію та ремонт автошляхів місцевого значення – 24,6 млрд грн;

– виконання боргових зобов'язань щодо запозичень – 15,8 млрд грн;

– фінансування безпеки дорожнього руху – 2,4 млрд грн.

Віктор Бондар також підтримав бюджет на 2022 рік.

8 грудня 2021 року Президент Володимир Зеленський підписав закон про внесення змін до держбюджету-2021 (законопроєкт №6298), який передбачає збільшення доходів і видатків бюджету майже на 50 млрд грн. Із загальної суми у майже 50 млрд грн 19,25 млрд грн підуть "Укравтодору" за бюджетною програмою "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення".

Віктор Бондар "не голосував" за цей законопроєкт у другому читанні, хоча і підтримав його у першому.